Ajka Távhő a környezetbarát kényelem !
Szolgáltató és felhasználó, illetve dÃjfizetÅ‘ köteles együttműködni és egymást kölcsönösen tájékoztatni a szolgáltatás igénybevételével, a szolgáltatás ellenértékének elszámolásával és fizetésével kapcsolatos kérdésekben. Replica Watches
Az adatokat csak a változásban érintettek együttes nyilatkozatával lehet módosÃtani!
A dÃjfizetÅ‘ személyében bekövetkezett változást a régi és az új dÃjfizetÅ‘ - a felhasználó képviselÅ‘jének egyidejű értesÃtése mellett - Ãrásban köteles a változástól számÃtott 15 napon belül a távhÅ‘szolgáltatónak az általa rendszeresÃtett módon és formában bejelenteni. A távhÅ‘szolgáltató a tényleges dÃjfizetÅ‘ változás napjának megfelelÅ‘en szerepelteti a változást a nyilvántartásaiban.
Amennyiben a változás bejelentés ideje a tényleges dÃjfizetÅ‘ változás idejét 15 nappal meghaladja a szolgáltató a bejelentés napját követÅ‘ hónap elsÅ‘ napját tekinti a dÃjfizetÅ‘ változás idÅ‘pontjának, és ezzel a nappal szerepelteti a változást nyilvántartásaiban.
A távhÅ‘szolgáltató a tárgyhavi számlát mindenkor annak a dÃjfizetÅ‘nek számlázza, aki a tárgyhónapot megelÅ‘zÅ‘ hónap utolsó napján a nyilvántartásában szerepel.
Amennyiben csak az egyik (vagy a régi, vagy az új) dÃjfizetÅ‘ jelenti be a dÃjfizetÅ‘ személyében bekövetkezett változást, akkor a változás tényét hitelt érdemlÅ‘ módon (adás-vételi szerzÅ‘dés, három hónapnál nem régebbi tulajdoni lap, önkormányzati tulajdonú lakás és nem lakás esetén bérleti szerzÅ‘dés) kell indokolni.
Tulajdonos személyében történÅ‘ változás bejelentését a szolgáltató csak dÃjhátralékkal nem rendelkezÅ‘ épületrész esetében köteles elfogadni.
Ha az épületrészek tulajdonosai a külön történÅ‘ dÃjfizetés mellett döntöttek, akkor dÃjfizetÅ‘ változás esetén a dÃjfizetésre kötött megállapodás az új dÃjfizetÅ‘re is vonatkozik, mindaddig, amÃg az épületrészek tulajdonosai új megállapodást nem kötnek, az elszámolási cikluson belüli dÃjfizetÅ‘ változás esetén a távhÅ‘szolgáltató nem készÃt elszámolást, a részfizetési számlák érvényesek. A változást jelentÅ‘ hónap számlájának megosztását a dÃjfizetÅ‘k egymás közötti megállapodással oldják meg, az önkormányzati rendelet rendelkezéseinek figyelembe vételével.
A távhÅ‘szolgáltató jogosult az épületrész (lakás, helyiség) tulajdonosával szemben érvényesÃteni a távhÅ‘szolgáltatás dÃját, ha a felhasználó vagy a dÃjfizetÅ‘ változás bejelentése nem történt meg, az ingatlant jogcÃm nélkül használják, vagy hiányoznak a változás idÅ‘pontjáig igénybevett szolgáltatás elszámolásához szükséges adatok, illetve az épületrész dÃjhátralékkal rendelkezik.
Az épület, épÃtmény, épületrész tulajdonosa és a bérlÅ‘ vagy a használó együttes kérelmére a távhÅ‘szolgáltató – az általa rendszeresÃtett módon és formában – a távhÅ‘szolgáltatási dÃjat közvetlenül a bérlÅ‘ vagy a használó részére számlázza. A távhÅ‘szolgáltatási dÃjnak bérlÅ‘ vagy használó által történÅ‘ megfizetéséért a tulajdonos - készfizetÅ‘ kezesként - helytállási kötelezettséggel tartozik.
Ügyfélszolgálati iroda:
Ajka, Móra Ferenc u. 26. | E-mail: primer@ajkatavho.hu
Telefonszám: 88-312-989
A felhasználói és dÃjfizetÅ‘i változásokat az Ãœgyfélszolgálati Irodán kell bejelenteni, a távhÅ‘szolgáltató által rendszeresÃtett nyomtatványok kitöltésével és azok szolgáltatói átvételével. A felhasználó, illetve a dÃjfizetÅ‘ bejelentési kötelezettségének elmulasztása vagy késedelme a számla fizetési határidÅ‘ben való kiegyenlÃtésére halasztó hatállyal nincs.
A szolgáltató hibájából elmaradt változás átvezetés esetén a számlát - legkésÅ‘bb a tárgyhót követÅ‘ számlázásig - helyesbÃteni kell, új fizetési határidÅ‘ megállapÃtásával. DÃjvisszatérÃtésre, pótdÃjra a távhÅ‘szolgáltató számlát állÃt ki.
---
Letölthető | Lakossági változásbejelentő lap
Letölthető | Közületi (egyéb) változásbejelentő lap