Ajka Távhő a környezetbarát kényelem !

Kapcsolat


Ügyelet

Hőfelhasználóink részére, a biztonságosabb szolgáltatás, ill. a gyors hibaelhárítás érdekében Semmelweis utca 1/A. címen folyamatos távfűtési ügyeletet tartunk fenn. Munkatársaink a távhőszolgáltatással kapcsolatos minden bejelentett problémában állnak segítségére.

Távfűtési ügyelet elérhetőségei:
Ajka, Semmelweis u. 1/A. | Telefonszám: 88-312-396

Hibabejelentési idő: minden nap 00:00 órától 24:00 óráig.

Díjmentesen kérhető szolgáltatások:
- Fűtésszolgáltatás indítása, leállítása
- Szolgáltatási hibák elhárítása (fűtés és használati melegvíz)
- Légtelenítési hibák elhárítása

Távfűtési ügyelet feladatai: Általánosan a szolgáltatást érintő műszaki és üzemeltetési ügyekben intézkedik, ill. ad felvilágosítást..

- Radiátorok elzáró szerelvényeinek javítása, cseréje
- Fűtési és használati melegvíz vezetékek javítása, cseréje
- Használati melegvíz mérők hitelesítése, cseréje
- Légtelenítők lakásokból történő kivezetése
- Fűtési hálózat ürítése, töltése

Pénztári befizetés:
Munkanapokon 07:00 órától 14:30 óráig

---
A PRIMER Ajkai Távhőszolgáltatási Kft. ügyfélszolgálata, ill. távfűtési ügyelete 7000 lakás és 3500 lakás egyenértékének megfelelő egyéb hőfelhasználó, valamint az összes városi intézmény minél korszerűbb és biztonságos hőellátásáért dolgozik nap mint nap.




Ügyfélszolg:

8400 Ajka,
Móra Ferenc utca 26.
Telefon: 88 312-989
munkaidőben

Ügyelet:

Telefon: 88 312-396
00:00 és 24:00 között
hiba bejelentése