Ajka Távhő a környezetbarát kényelem !

Kapcsolat


Ügyfélszolgálat

Hőfelhasználóink részére, a közvetlenebb kapcsolattartás érdekében Móra Ferenc utcai központunkban Ügyfélszolgálati irodát tartunk fenn. Munkatársaink a távhőszolgáltatással kapcsolatos minden kérdésben állnak rendelkezésére.

Értesítjük Önöket, hogy a PRIMER Kft ügyfélszolgálata 2021. április 30-ig minden hétfőn 15:00 órától 17:00 óráig fogadja ügyfeleit a Móra Ferenc utca 26. szám alatti ügyfélszolgálati irodában. Telefonos elérhetőségünk változatlan: 88 / 312-989.

Ügyfélszolgálati iroda:
Ajka, Móra Ferenc utca 26.

Telefonon történő ügyintézés: Telefonon minden olyan kérdés megválaszolásra kerül, amely sem a szerződés, sem a számla adatainak változtatását nem igényli.

Írásban, ill. személyesen történő ügyintézés: Csak írásban, vagy személyesen lehet eljárni olyan ügyekben, amikor a bejelentésnek következménye lehet.

- Közüzemi szerződés megkötése, módosítása
- Számlázási adatok módosítása
- Díjjóváírás, elszámolás módosítása
- Díjhátralékok kezelése, valamint részletfizetési megállapodások megkötése
- Tájékoztatás energiagazdálkodással kapcsolatos kérdésekről

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő - kedd - csütörtök - péntek: 08:00 órától 12:00 óráig
Szerda: 08:00 órától 20:00 óráig

Pénztári befizetés:
Hétfő - kedd - csütörtök - péntek: 08:00 órától 12:00 óráig
Szerda: 08:00 órától 20:00 óráig

---
A PRIMER Ajkai Távhőszolgáltatási Kft. ügyfélszolgálata, ill. távfűtési ügyelete 7000 lakás és 3500 lakás egyenértékének megfelelő egyéb hőfelhasználó, valamint az összes városi intézmény minél korszerűbb és biztonságos hőellátásáért dolgozik nap mint nap.