Ajka Távhő a környezetbarát kényelem !

Kapcsolat


Ügyfélszolgálat

Hőfelhasználóink részére, a közvetlenebb kapcsolattartás érdekében Móra Ferenc utcai központunkban Ügyfélszolgálati irodát tartunk fenn. Munkatársaink a távhőszolgáltatással kapcsolatos minden kérdésben állnak rendelkezésére.

Ügyfélszolgálati iroda:
Ajka, Móra Ferenc u. 26. | E-mail: primer@ajkatavho.hu
Telefonszám: 88-312-989.

Telefonon történő ügyintézés: Telefonon minden olyan kérdés megválaszolásra kerül, amely sem a szerződés, sem a számla adatainak változtatását nem igényli.

Írásban, ill. személyesen történő ügyintézés: Csak írásban, vagy személyesen lehet eljárni olyan ügyekben, amikor a bejelentésnek következménye lehet.

- Közüzemi szerződés megkötése, módosítása
- Számlázási adatok módosítása
- Díjjóváírás, elszámolás módosítása
- Díjhátralékok kezelése, valamint részletfizetési megállapodások megkötése
- Tájékoztatás energiagazdálkodással kapcsolatos kérdésekről

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő - kedd - csütörtök - péntek: 08:00 órától 12:00 óráig
Szerda: 08:00 órától 20:00 óráig

Pénztári befizetés:
Hétfő - kedd - csütörtök - péntek: 08:00 órától 12:00 óráig
Szerda: 08:00 órától 20:00 óráig

---
A PRIMER Ajkai Távhőszolgáltatási Kft. ügyfélszolgálata, ill. távfűtési ügyelete 7000 lakás és 3500 lakás egyenértékének megfelelő egyéb hőfelhasználó, valamint az összes városi intézmény minél korszerűbb és biztonságos hőellátásáért dolgozik nap mint nap.

     


Ügyfélszolg:

8400 Ajka,
Móra Ferenc utca 26.
Telefon: 88 312-989
munkaidőben

Ügyelet:

Telefon: 88 312-396
00:00 és 24:00 között
hiba bejelentése