Ajka Távhő a környezetbarát kényelem !

Online Ügyfélszolgálat >>

Regisztráljon és intézze távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeit online. Jelentse be melegvíz mérőóra állását, vagy foglaljon időpontot ügyfélszolgálatunknál. Gyorsan, egyszerűen! Belépés >>


Hírek


Radiátorcsere, ürítés és töltés: Szükséges teendők

A szolgáltatásba bekapcsolt felhasználó csak az épülettulajdonosok, (illetve közös képviselő) és a távhőszolgáltató előzetes hozzájárulásával helyezhet vagy alakíthat át, már meglévő felhasználói berendezést. Tovább>>

Vízmérők hitelességi ideje

A mérésügyről szóló hatályos törvény és az annak végrehajtását szabályzó kormányrendelet a vízmérők hitelesség érvényességének időtartamát az alábbiak szerint változtatta meg. Tovább>>

Tájékoztatás! Melegvíz mérők tömeges cseréje

Lakossági megkeresésekre, melyben azután érdeklődnek, hogy a PRIMER Kft. milyen feltételekkel vállalja a lakásokba beépített melegvíz mérők cseréjét, az alábbi tájékoztatást adjuk. Tovább>>

Számlák kézbesítésével kapcsolatos kérés

Kérjük Tisztelt díjfizetőinket, hogy a számlák téves kézbesítésének elkerülése végett a postaládán nevüket és pontos lakcímüket szíveskedjenek feltüntetni! Tovább>>

Kintlévőségeink kezelése

Lejárt határidejű kintlévőségeink beszedése. Tovább>>



Ügyfélszolg:

8400 Ajka,
Móra Ferenc utca 26.
Telefon: 88 312-989
munkaidőben

Ügyelet:

Telefon: 88 312-396
00:00 és 24:00 között
hiba bejelentése