Ajka Távhő a környezetbarát kényelem !

Online Ügyfélszolgálat >>

Regisztráljon és intézze távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeit online. Jelentse be melegvíz mérőóra állását, vagy küldjön üzenetet ügyfélszolgálatunknak. Gyorsan, egyszerűen! Belépés >>


Hírek


Átlaglakás bruttó éves átlagköltsége

Ajkán a PRIMER Kft. fogyasztói az országos összehasonlításban az egyik legalacsonyabb éves átlagköltséget fizetik. Tekintse meg a MATÁSZ által kiadott táblázatot. Tovább>>

Videó: Távhő Ökocímke

A MATÁSZSZ a tavalyi esztendőben jelentős távhő imázsfejlesztő és szemléletformáló tevékenységbe kezdett, amelynek zászlóshajója a Távhő Ökocímke. Tovább>>

Kisebb hőveszteség, egyéni szabályozás új beruházásunk révén

Csökkenti a fűtési rendszer hőveszteségét és a felhasznált elektromos energia mennyiségét az a beruházás, amelyet az Európai Unió támogatásával hajtunk végre. Ennek eredményeként kevesebb üzemzavarra is számíthatnak a felhasználók. A program 2014.12.31-ig befejeződött. Tovább>>

Törvény az egységes számlaképről

2013. évi CLXXXVIII. törvény az egységes közszolgáltatói számlaképről. Tovább>>

Vízmérők hitelességi ideje

A mérésügyről szóló hatályos törvény és az annak végrehajtását szabályzó kormányrendelet a vízmérők hitelesség érvényességének időtartamát az alábbiak szerint változtatta meg. Tovább>>



Ügyfélszolg:

8400 Ajka,
Móra Ferenc utca 26.
Telefon: 88 312-989
munkaidőben

Ügyelet:

Telefon: 88 312-396
00:00 és 24:00 között
hiba bejelentése