Ajka Távhő a környezetbarát kényelem !

Online Ügyfélszolgálat >>

Regisztráljon és intézze távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeit online. Jelentse be melegvíz mérőóra állását, vagy küldjön üzenetet ügyfélszolgálatunknak. Gyorsan, egyszerűen! Belépés >>


Hírek


Újra teljes nyitva tartással állunk rendelkezésükre

Ügyfélszolgálatunk 2020 június 2-től a teljes nyitva tartással áll rendelkezésükre! Tovább>>

Nyilatkozat hődíj elszámolásból adódó túlfizetésről

Új nyomtatvány! A nyilatkozat az ügyintézés megkönnyítése érdekében itt letölthető. Ha a kitöltésnél kérdései adódna, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat. Tovább>>

Hírlevél - tavaszi szám

Hírlevelünk tájékoztat hasznos és fontos tudnivalókról. Kiadványunk letölthető, hogy minél több fogyasztónkhoz eljussanak az információk. Tovább>>

Elmondta a véleményét 2019-ban is - köszönjük!

A PRIMER Kft. szeptember közepén megjelent hírlevelében a Szolgáltatás Felmérő Kérdőív kitöltéséhez kötött játékunk lezárult. Az eredményeket kiértékeltük. Tovább>>

Változik a mérőórák leolvasásának rendje

A melegvíz mérőkön mért mennyiségek gyorsabb és pontosabb elszámolása érdekében a PRIMER Kft. megváltoztatja a mérőórák leolvasásának rendjét az alábbiak szerint. Tovább>>



Ügyfélszolg:

8400 Ajka,
Móra Ferenc utca 26.
Telefon: 88 312-989
munkaidőben

Ügyelet:

Telefon: 88 312-396
00:00 és 24:00 között
hiba bejelentése