Ajka Távhő a környezetbarát kényelem !

Hírek


Újra teljes nyitva tartással állunk rendelkezésükre

Ügyfélszolgálatunk 2020 június 2-től a teljes nyitva tartással áll rendelkezésükre!

Kérjük, a koronavírus terjedésének megakadályozása, valamint Önök és a PRIMER Kft. dolgozói érdekében az alábbiak betartását:
- Ügyintézés során a védőmaszk használata kötelező!
- Az ügyfélfogadó helyiségben 1 fő (max. 2 fő - díjfizető változás esetén) lehet jelen az ügyintézés során.
- Az ügyfélváróban 1 fő, ill. 2 fő tartózkodhat a megfelelő védőtávolság betartásával. (2 méter!)

Amennyiben a várakozók száma nem teszi lehetővé az épületben történő várakozást (ügyfélváró, folyosó) a legalább 1,5 m védőtávolság betartásával, kérjük az épület előtt szíveskedjenek várakozni. Ügyfélfogadó helységben kihelyezett fertőtlenítő használatára lehetőséget biztosítunk. Készpénz használat csökkentése érdekében, lehetőség szerint vegyék igénybe a bankkártyával történő fizetést.

Munkatársaink, telefonon keresztül, valamint elektronikus ügyintézés során továbbra is állnak rendelkezésükre ügyfélfogadási időben.

Telefonon: minden nap 8-órától 12-óráig , szerda: 8-20 óráig.

88 / 312-989 díjfizető változással, folyószámlával, számlázással kapcsolatos ügyek,
88 / 312-394 16-os mellék számlázással kapcsolatos ügyek,
88 / 313-394 13-as mellék díjtartozással kapcsolatos ügyek,
88 / 312-396 radiátor cserével, és épület ürítéssel kapcsolatos ügyek.

E-mail címünk: primer@ajkatavho.hu

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Fogyasztó változással kapcsolatos ügyek intézéséhez a nyomtatványok a www.ajkatavho.hu oldalról, az ügyintézés és változások kezelése menü pontból érhetők el. Az előre letöltött és kitöltött nyomtatványok meggyorsítják az ügyintézést, rövidíti a várakozási időt. A közlemény rovatba kérjük a vevő azonosító számot minden esetben feltüntetni. A vevőazonosító a távhőszolgáltatási számla harmadik oldalán a bal oldalon az első információ.

Egészségünk megőrzése érdekében kérjük együttműködésüket!






Ügyfélszolg:

8400 Ajka,
Móra Ferenc utca 26.
Telefon: 88 312-989
munkaidőben

Ügyelet:

Telefon: 88 312-396
00:00 és 24:00 között
hiba bejelentése