Ajka Távhő a környezetbarát kényelem !

Hírek


Változás! - Ügyfélszolgálat

A koronavírus magyarországi terjedése miatt a PRIMER Kft. a munkatársaink és fogyasztóink egészsége megőrzése érdekében az alábbi rendelkezést lépteti életbe 2020. március 18-tól:

Móra Ferenc utca 26. szám alatt működő ügyfélszolgálaton a személyes ügyfélfogadás további értesítésig szünetel. Fogyasztóink kizárólag írásban (e-mail-ben, illetve levélben), telefonon az alábbi elérhetőségeken intézhetik ügyeiket.

E-mail: primer@ajkatavho.hu

Telefon: minden nap 8 órától 15 óráig

88 / 312-989 díjfizető változással, folyószámlával, és számlázással kapcsolatos ügyek
88 / 312-394, 16-os mellék: számlázással kapcsolatos ügyek
88 / 313-394, 13-as mellék: díjtartozással kapcsolatos ügyek

Rendkívüli helyzetre való tekintettel, pénztári befizetés helyett, befizetéseiket készpénz átutalási megbízással (csekken), banki átutalással teljesíthetik.

2020. március hónapban készpénz átutalási megbízást (csekket) az ügyfélszolgálat előtt elhelyezett tároló dobozból lehet elvenni. Kérjük, számlánként egy csekket vigyenek!

2020. április 01-től a pénztári befizetők, a távhőszolgáltatási számla mellé további rendelkezésig kitöltött készpénz átutalási megbízást (csekket) kapnak.

Fogyasztó változással kapcsolatos ügyek rendezése írásban történik (e-mail, illetve levél), melyhez a nyomtatványok itt a weboldalunkon: az ügyintézés / változások kezelése menüpontból érhetők el.

Kérjük ügyfeleink együttműködését!

---
1. kép: közlemény, 2. kép: csekk helyes kitöltése.  

          




Ügyfélszolg:

8400 Ajka,
Móra Ferenc utca 26.
Telefon: 88 312-989
munkaidőben

Ügyelet:

Telefon: 88 312-396
00:00 és 24:00 között
hiba bejelentése