Ajka Távhő a környezetbarát kényelem !

Hírek


Változás! - Távhő ügyelet

A koronavírus magyarországi terjedése miatt a PRIMER Kft. a munkatársaink és fogyasztóink egészsége megőrzése érdekében az alábbi rendelkezést lépteti életbe 2020. március 18-tól.

Semmelweis utca 1/A. szám alatt működő távfűtési ügyelet a személyes ügyfélfogadás további értesítésig szünetel. Fogyasztóink kizárólag írásban (e-mail-ben, illetve levélben), telefonon az alábbi elérhetőségeken intézhetik ügyeiket.

E-mail: primer@ajkatavho.hu

Telefon: 88 / 312-396 minden nap 8 órától 21 óráig.

Felhasználási helyeken munkatársaink kizárólag hibaelhárítást végzenek, megfelelő védőfelszerelésben. További értesítéséig az alábbi lakossági és közületi felhasználási helyeken végzett, nem hibaelhárítási tevékenységet felfüggesztjük:

- vízmérők leolvasása
- vízmérők plombálása
- fűtési rendszer ürítése töltése, légtelenítés
- helyi légtelenítés lakásban, épületrészben

Pénztár:

Rendkívüli helyzetre való tekintettel, pénztári befizetés helyett, befizetéseiket készpénz átutalási megbízással (csekken), banki átutalással teljesíthetik.

2020. március hónapban készpénz átutalási megbízást (csekket) a bejárat előtt elhelyezett tároló dobozból lehet elvenni. Kérjük, számlánként egy csekket vigyenek!

2020. április 01-től a pénztári befizetők, a távhőszolgáltatási számla mellé további rendelkezésig kitöltött készpénz átutalási megbízást (csekket) kapnak.

Kérjük ügyfeleink együttműködését!

---
1. kép: közlemény, 2. kép: csekk helyes kitöltése.                                                               

          




Ügyfélszolg:

8400 Ajka,
Móra Ferenc utca 26.
Telefon: 88 312-989
munkaidőben

Ügyelet:

Telefon: 88 312-396
00:00 és 24:00 között
hiba bejelentése